Gwarancja jakości

Gwarancja zadowolenia klienta

Nasza firma bardzo ceni swoich klientów i każdego z nich traktuje indywidualnie. Chcemy zawsze dostarczać usługi najwyższej jakości i maksymalnie odpowiadać na Państwa potrzeby. Zależy nam również na podtrzymywaniu długofalowej, owocnej współpracy. Dlatego na każdą świadczoną usługę firma Fenix daje Gwarancję zadowolenia klienta, która składa się z trzech elementów:
 

  • Gwarancja uprzejmej obsługi.
    Na każdym etapie współpracy gwarantujemy łatwy i przyjemny kontakt z naszą firmą. Rozpoczyna się on zwykle od nawiązania relacji z biurem, a następnie z naszą ekipą podczas wykonania zlecenia. Kończy się natomiast uprzejmą obsługą, po wykonaniu pracy przez naszych pracowników. Dokładamy wszelkich starań, by wszystko odbyło się zgodnie z naszymi standardami i by byli Państwo w pełni usatysfakcjonowani. Jeśli jednak klient będzie niezadowolony z obsługi - zwrócimy do 100% opłaty.
     
  • Gwarancja pozytywnego rezultatu prania.
    Gwarantujemy, że efekty prania będą zgodne z oczekiwaniami klienta. Jeśli jednak efekty prania, zdaniem klienta, nie są dostateczne - zwrócimy do 100% opłaty.
     
  • Gwarancja trwałego efektu prania.
    Gwarantujemy, że po wykonaniu usługi prania nie pojawią się żadne plamy albo zacieki, których wcześniej nie było. Gwarantujemy, że nie zniszczymy tapicerki podczas prania. W przeciągu 10 dni klient ma możliwość zgłoszenia reklamacji. Przyjedziemy do poprawki w najbliższym wolnym terminie albo zwrócimy do 100% opłaty.


Uprzejmie informujemy, że w niektórych wypadkach udzielamy ograniczonej gwarancji.

  • Przed rozpoczęciem właściwego prania, nasz pracownik informuje klienta, jakiego rezultatu można oczekiwać, mówi na przykład, że uporczywa plama nie zejdzie. Wtedy klient podejmuje decyzję, czy pranie ma być przeprowadzone do końca, czy też nie. Gwarancja nie dotyczy negatywnego rezultatu prania, o którym klient był uprzedzony.
  • Bardzo często można pomylić uszkodzoną tapicerkę z brudną. Nasz pracownik rozpoznaje uszkodzoną tapicerkę i informuje o tym fakcie klienta.
  • Nie dajemy gwarancji na całkowite usunięcie niektórych uporczywych plam (np. tłustych plam, plam z krwi, kleju, lakieru).
  • Nie dajemy gwarancji na usunięcie wszystkich zapachów, a zwłaszcza tych, których źródło znajduje się głęboko w gąbce.
  • Telefon do zgłaszania reklamacji oraz innych uwag to: 733 800 555.


Serdecznie zapraszamy do skorzystania z naszych usług!

Składam zamówienie

zamów usługę
733 800 555
albo zadaj pytanie przez formularz kontaktowy
* - pola wymagane
733 800 555